Photogen.lu Forum
Portal Registrierung Mitgliederliste Teammitglieder Suche Häufig gestellte Fragen Zur Startseite

Photogen.lu Forum » Offtopic » Allgemeng OT » Fotograf gesischt » Hallo Gast [Anmelden|Registrieren]
Letzter Beitrag | Erster ungelesener Beitrag Druckvorschau | Thema zu Favoriten hinzufügen
Thema ist geschlossen
Zum Ende der Seite springen Fotograf gesischt  
Autor
Beitrag « Vorheriges Thema | Nächstes Thema »
Sawokei
Grünschnabel


Dabei seit: 25.10.2016
Beiträge: 1

Fotograf gesischt Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Moien,

Wann ech hei falsch sinn dann deet et mir leed, mee villäit kenn dir mir jo dann soen wou ech weider sichen kann.

Ech sichen een Hobby Fotograf fir eeng on location Koppel Foto Shooting. Am Beschten mat Erfahrung deen mir villäit déi eng oder aaner Beispiller déi en gemaach huet weisen kann.

Et gëtt nach keen festen Datum oder Location, et soll eng Iwwerraschung ginn an Form vun enger Gutscheinkarte fir meng Frendin fir eisen Joeresdag.

Ech hoffen dir kennt mir weiderhëllefen.

Gréiss
David
26.10.2016 12:26 Sawokei ist offline E-Mail an Sawokei senden Beiträge von Sawokei suchen Nehmen Sie Sawokei in Ihre Freundesliste auf
Eric1989
Mitglied


Dabei seit: 13.03.2016
Beiträge: 25

RE: Fotograf gesischt Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Moien kuck mol beim mirgain no mengen dei hun en fotostudio
28.10.2016 11:58 Eric1989 ist offline E-Mail an Eric1989 senden Beiträge von Eric1989 suchen Nehmen Sie Eric1989 in Ihre Freundesliste auf
Estragon
Grünschnabel


Dabei seit: 04.02.2015
Beiträge: 1

RE: Fotograf gesischt Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Gudden Owend,

ech kann Ierch gären méng Déngschter ubidden, ech wunnen allerdéngs zu München an kommen eréicht fier d'Chrëschtvakanz op Lëtzebuerg. Léien ech richteg, wann ech unhuelen dass dat Ierch ze spéit wier?

méng Fotoen fannt Dier héi op méngem Site: jeanmarcturmes.com

Bäscht Gréiss,

Jean-Marc
07.11.2016 19:32 Estragon ist offline E-Mail an Estragon senden Beiträge von Estragon suchen Nehmen Sie Estragon in Ihre Freundesliste auf
Baumstruktur | Brettstruktur
Gehe zu:
Thema ist geschlossen
Photogen.lu Forum » Offtopic » Allgemeng OT » Fotograf gesischt

Powered by Burning Board 2.2.2 © 2001-2004 WoltLab GmbH